Ogólne warunki gwarancji
- Ogólne Warunki Gwarancji stanowią integralną część umów sprzedaży pomiędzy Klientem kupującym towar za pośrednictwem strony internetowej www.topinvest.pl w firmie TOPINVEST z siedzibą w Szczecinie pod adresem Kr. Jadwigi 20/7 zwanej w dalszej części Sprzedawcą.
- Sprzedawca oświadcza, że towar sprzedawany za pośrednictwem strony www.topinvest.pl jest nowy i wolny od wad.
- Towar objęty test terminem gwarancji określonym z osobna dla każdego z zakupionych towarów.
- Jeżeli termin gwarancji dla danego towaru nie został określony przy jego opisie przyjmuje się, iż wynosi on 12 miesięcy z wyłączeniem elementów eksploatacyjnych takich jak tusze, tonery, baterie itp.
- Sprzęt posiadający własną kartę gwarancyjną wystawioną przez producenta powinien być dostarczony przez Klienta bezpośrednio do autoryzowanego serwisu.
- Początkiem okresu gwarancyjnego jest data zakupu umieszczona na paragonie lub fakturze oraz na karcie gwarancyjnej je zeli takowa została wydana.
- Warunkiem przyjęcia sprzętu do naprawy jest dostarczenie sprzętu do siedziby firmy wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną, jeżeli takowa została wystawiona. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, umieszczony w oryginalnym lub zastępczym opakowaniu.
- Do naprawy nie zostanie przyjęty sprzęt w którym naruszone zostaną plomby gwarancyjne oraz zmieniony, usunięty, nieczytelny lub zamazany numer seryjny.
- Klient jest zobowiązany do przekazania sprzętu serwisowi wraz z opisem usterki.
- Każdy dostarczony przez Klienta sprzęt będzie sprawdzany. W przypadku poprawnego działania firma może obciążyć Klienta kosztami sprawdzania sprzętu.
- W przypadku przesłania sprzętu za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej klient musi zadbać o właściwe zabezpieczenie towaru. Koszty przesyłki pokrywa Klient.
- Usunięcie wad i uszkodzeń wykrytych w czasie trwania gwarancji nastąpi w ciągu 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu. W uzasadnionych przypadkach okres ten może zostać wydłużony maksymalnie do 3 miesięcy.
- Gwarancją nie są objęte:
a) elementy eksploatacyjne takie jak tusze, tonery, baterie itp.
b) mechaniczne uszkodzenia towaru oraz spowodowane nimi wady
c) zmiany w sprzęcie spowodowane jego naturalnym zużyciem
d) uszkodzenia i wady spowodowane:
- samowolną naprawą sprzętu lub naprawą sprzętu przez nieautoryzowany serwis
- ingerencją w zakupiony sprzęt
- używaniem niezgodnym z instrukcją obsługi
- używaniem sprzętu wraz z nieoryginalnym sprzętem dodatkowym
- używaniem nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych
- zdarzeniami losowymi (np.: pożary, powodzie)
- nieprawidłowym napięciem zasilania - Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi do których wykonania użytkownik zobowiązany jest we własnym zakresie.
- Klient traci prawo do bezpłatnej naprawy sprzętu w ramach gwarancji w przypadku utraty, niszczenia lub samodzielnego edytowania karty gwarancyjnej jeżeli takowa została wydana.
- Karta gwarancyjna jest nieważna w przypadku braku podpisów Gwaranta i Klienta. Miejsca złożenia podpisów opisane są na karcie gwarancyjnej.
- Podstawą do odbioru pozostawionego w serwisie sprzętu jest pokwitowanie, które Klient otrzyma w chwili pozostawienia sprzętu w serwisie.
- Jeżeli towar został dostarczony do serwisu za pośrednictwem poczty lub usług kurierskich, bezpośrednio po naprawie lub wymianie zostanie zwrócony na adres, z którego został wysłany do Sprzedawcy lub inny wskazany pisemnie przez Klienta.
- Wadliwy sprzęt lub części wymienione podczas naprawy stają się własnością serwisu Sprzedawcy.
- Sprzęt, który w ciągu miesiąca od daty powiadomienia o dokonaniu naprawy nie zostanie odebrany przez Klienta, przechodzi na własność serwisu firmy Topinvest.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.