Zwroty
Zweryfikuj towary do zwrotu
Sprawdź w regulaminie sklepu czy istnieje możliwość zwrotu. Pamiętaj, że przedmioty przygotowywane na specjalne zamówienie ( w tym przewody zamawiane w odcinkach ) nie podlegają zwrotowi.
Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem:
Wyślij do nas wiadomość e-mail
Wiadomość powinna zawierać Twoje dane osobowe, dokładną informację jaki towar chcesz zwrócić, dane do zwrotu wpłaty i informację jaką formę wysyłki wybierasz ( wysyłkę na adres czy do paczkomatu )
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem:
Zaloguj się na swój profil. Wejdź na stronę 'historia zamówień' - wybierz 'szczegóły' zamówienia. Jeśli transakcja jest zakończona na dole strony wybierz towar, który ma zostać zwrócony i potwierdź wybór przyciskiem.
Otrzymasz od nas wiadomość zwrotną
Potwierdzimy otrzymanie wiadomości i podamy Ci adres do zwrotu.
Przygotuj towar do wysyłki
Zapakuj starannie towar. Zadbaj o to, aby zwracany towar wrócił do nas w takim stanie w jakim go odebrałeś.
Wyślij paczkę
Wyślij paczkę na podany przez nas w wiadomości adres lub - jeśli potwierdzimy taką możliwość - do paczkomatu SZC77M ( Starzyńskiego 9a, Szczecin 70-506 ).
Odebranie i weryfikacja
Po odebraniu przesyłki zweryfikujemy jej zawartość i jeśli nie będzie ona budziła naszych zastrzeżeń dokonamy zwrotu pieniędzy na wskazane przez Ciebie konto lub w formie zgodnej z wybraną przez Ciebie przy zakupie formą płatności.
Przekaż nam swoje uwagi
Napisz do nas dlaczego dokonałeś zwrotu i czy były jakieś problemy w czasie jego dokonywania. Te informacje będą dla nas bardzo pomocne, by podnieść jakość naszych usług.
Reklamacje
Zweryfikuj towary do reklamacji
Sprawdź w regulaminie sklepu i w warunkach gwarancji czy istnieje możliwość reklamacji.
Wyślij do nas wiadomość e-mail
Wiadomość powinna zawierać Twoje dane osobowe, dokładną informację odnośnie towaru i usterki oraz informację jaką formę wysyłki wybierasz - wysyłkę na adres czy do paczkomatu.
Otrzymasz od nas wiadomość zwrotną
Potwierdzimy otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego i prześlemy adres wysyłki.
Wyślij paczkę
Wyślij paczkę na podany przez nas w wiadomości adres lub - jeśli potwierdzimy taką możliwość - do paczkomatu SZC77M ( Starzyńskiego 9a, Szczecin 70-506 ).
Przygotuj towar do wysyłki
Zapakuj starannie towar. Zadbaj o to, aby zwracany towar dotarł do nas w niepogorszonym stanie.
Odebranie i weryfikacja
Po odebraniu przesyłki zweryfikujemy jej zawartość i jeśli nie będzie ona budziła naszych zastrzeżeń przystąpimy do realizacji reklamacji. Wszelkie szczegóły zostały zawarte w warunkach gwarancji dostępnych pod adresem http://www.topinvest.pl/content/4-gwarancja
Czekaj na przesyłkę
Reklamowany przedmiot zostanie naprawiony, a w przypadku gdy nie będzie to możliwe wymieniony na nowy i odesłany. O wysyłce zostaniesz poinformowany w wiadomości e-mail.
Przekaż nam swoje uwagi
Napisz do nas czy były jakieś problemy w czasie reklamowania towarów. Te informacje będą dla nas bardzo pomocne, by podnieść jakość naszych usług.